MORRA, MARIA CRISTINA
MORRA, MARIA CRISTINA
DIPARTIMENTO DI STATISTICA E METODI QUANTITATIVI
Original or counterfeit luxury fashion brands? The effect of social media on purchase intention
2018 Morra, M; Gelosa, V; Ceruti, F; Mazzucchelli, A
Social vs traditional media communication: Brand origin associations strike a chord
2018 Morra, M; Ceruti, F; Chierici, R; Di Gregorio, A
Customer Relationship Performance and Financial Performance: the Effects of Customer Knowledge Management through Social Media. Findings from SEM and FsQCA
2017 Chierici, R; Mazzucchelli, A; Morra, M; Di Gregorio, A
Enhancing brand equity via social media
2017 Morra, M; Ceruti, F; Cuomo, M; Gavinelli, L
Social media and firm performance: The voice of managers in European contexts
2017 Del Bosco, B; Morra, M; Veglio, V
Customer-based brand equity 2.0. Un modello innovativo di misurazione.
2016 Morra, M
Pre-event marketing and territorial governance: the case of Monza and Brianza province
2016 Gavinelli, L; Morra, M; DI GREGORIO, A
Social media e performance aziendali: un’indagine sulle imprese europee
2016 Del Bosco, B; Morra, M
Combining Product Placement and Country of Origin effect to increase Brand Equity
2015 Chierici, R; Morra, M; DI GREGORIO, A
Il progetto Innautic
2015 Morra, M; Mazzucchelli, A; Ferrando, M
Il territorio per lo sviluppo competitivo delle imprese e dei sistemi economici
2015 Gavinelli, L; Morra, M
L'esercizio di foresight. Una risorsa di conoscenza per la competitività dei territori
2015 DI GREGORIO, A; Morra, M
Does communication support intangibles? Empirical evidences on Monza and Brianza’ SMEs
2014 Chierici, R; Morra, M
L’esercizio di foresight per lo sviluppo del territorio
2014 DI GREGORIO, A; Morra, M; Fabbri, E
Il ruolo della comunicazione nei mercati business-to-business. Un'indagine empirica sul settore estrattivo italiano
2013 Ceruti, F; Mazzucchelli, A; Morra, M