MONTAGNINI, FRANCESCA
MONTAGNINI, FRANCESCA
DIPARTIMENTO DI STATISTICA E METODI QUANTITATIVI
Corporate Sustainability in Action
2014 Sebastiani, R; Corsaro, D; Montagnini, F; Caruana, A
Imprenditorialità etnica e il cross-cultural management nel settore dei servizi alle imprese
2014 Sebastiani, R; Montagnini, F
Smart life: dalla tecnologia al mercato. L’esperienza delle imprese. Forum Convegno SIMktg 2013
2014 Montagnini, F; Gavinelli, L
Smart life: dalla tecnologia al mercato. La prospettiva dei consumatori e delle imprese
2014 DI GREGORIO, A; Gavinelli, L; Montagnini, F
Emerging segments in ethical consumption: young adults and cosmetics
2013 Montagnini, F; Maggioni, I; Sebastiani, R
Ethical Consumption and New Business Models in the Food Industry. Evidence from the Eataly Case
2013 Sebastiani, R; Montagnini, F; Dalli, D
Ethical Retailing: Findings from Europe and the US
2013 Sebastiani, R; Montagnini, F; Murphy, P
Smart Life: dall'innovazione tecnologica al mercato
2013 DI GREGORIO, A; Gavinelli, L; Montagnini, F
The Role of Consumers in Developing Ethically Oriented Business Models: Cases from the Food Industry
2013 Montagnini, F; Sebastiani, R; Dalli, D; Barbarossa, C
Young adults and ethical consumption: an exploratory study in the cosmetics market
2013 Maggioni, I; Montagnini, F; Sebastiani, R
Dalla cura al benessere. Nuove esperienze nel settore termale
2011 Montagnini, F
How Consumers shape the market: ethics and value co-creation
2011 Sebastiani, R; Montagnini, F; Dalli, D
L'anticonsumo nel settore alimentare: come i consumatori plasmano il mercato
2011 Sebastiani, R; Dalli, D; Montagnini, F