Sabrina Vadalà, S., Esposito, C., Zampini, L., Farina, E., Datteri, E. (2022). Robots for the study of false belief attribution in autis-tic children: An exploratory study. In E.D. Luisa Zecca (a cura di), Inclusive Science Education and Robotics: Studies and Experiences (pp. 77-102). Franco Angeli.
Robots for the study of false belief attribution in autis-tic children: An exploratory study
Laura Zampini;Eleonora Farina;Edoardo Datteri
2022
File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Vadalà-2022-InclusiveScienceEducationAndRobotics-VoR.pdf
accesso aperto
Descrizione: CC BY-NC-ND 4.0 This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Tipologia di allegato:
Publisher’s Version (Version of Record, VoR)
Licenza:
Creative Commons
Dimensione
2.52 MB
Formato
Adobe PDF
|
2.52 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.