TAHA, JUHAYNA B.M.
TAHA, JUHAYNA B.M.
DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA
Mostra
records
Risultati 1 - 2 di 2 (tempo di esecuzione: 0.003 secondi).
Rhythm as a language-independent marker of poor reading performances.
2023 Carioti, D; Taha, J; Stucchi, N; Stefanelli, S; Vernice, M; Sarti, D; De Salvatore, M; Berlingeri, M; Guasti, M
Identifying the risk of dyslexia in bilingual children: The potential of language-dependent and language-independent tasks
2022 Taha, J; Carioti, D; Stucchi, N; Chailleux, M; Granocchio, E; Sarti, D; De Salvatore, M; Guasti, M
Titolo | Tipologia | Data di pubblicazione | Autori | File |
---|---|---|---|---|
Rhythm as a language-independent marker of poor reading performances. | 02 - Intervento a convegno | 2023 | Carioti D.Taha J.Stucchi N.Vernice M.Berlingeri M.Guasti M. T. + | |
Identifying the risk of dyslexia in bilingual children: The potential of language-dependent and language-independent tasks | 01 - Articolo su rivista | 2022 | Taha J.Carioti D.Stucchi N.Chailleux M.Guasti M. T. + |