Barbieri, E., Aggujaro, S., Molteni, F., Luzzatti, C. (2010). Testing the Argument Structure Complexity Hypothesis in reading: Evidence from deep dyslexia. In Proceedings of the Seventh International Conference on the Mental Lexicon, Windsor, Canada, 30 giugno – 3 luglio (pp.38).

Testing the Argument Structure Complexity Hypothesis in reading: Evidence from deep dyslexia

BARBIERI, ELENA;AGGUJARO, SILVIA;LUZZATTI, CLAUDIO GIUSEPPE
2010

abstract
Verb argument structure; word naming; deep dyslexia; agrammatism
English
Seventh International Conference on the Mental Lexicon
2010
Proceedings of the Seventh International Conference on the Mental Lexicon, Windsor, Canada, 30 giugno – 3 luglio
2010
38
none
Barbieri, E., Aggujaro, S., Molteni, F., Luzzatti, C. (2010). Testing the Argument Structure Complexity Hypothesis in reading: Evidence from deep dyslexia. In Proceedings of the Seventh International Conference on the Mental Lexicon, Windsor, Canada, 30 giugno – 3 luglio (pp.38).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/15889
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact